Η προαξιολόγηση τοξικολογίας είναι μια απαραίτητη υπηρεσία για τις εταιρείες καλλυντικών που επιθυμούν να διασφαλίσουν την ασφάλεια των προϊόντων τους πριν από την κυκλοφορία τους στην αγορά. Αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει μια λεπτομερή ανάλυση των συστατικών για να εντοπιστούν τυχόν πιθανοί κίνδυνοι για την ανθρώπινη υγεία. Με την εκτέλεση αυτών των αξιολογήσεων εκ των προτέρων, οι εταιρείες μπορούν να προλάβουν προβλήματα ασφάλειας και να προστατεύσουν τη φήμη τους.
Αυτή η υπηρεσία είναι ιδιαίτερα σημαντική σε ένα πλαίσιο όπου οι καταναλωτές είναι ολοένα και πιο ανήσυχοι για την ασφάλεια των προϊόντων που χρησιμοποιούν. Επενδύοντας σε μια προαξιολόγηση τοξικολογίας, οι μάρκες δείχνουν τη δέσμευσή τους προς τη διαφάνεια και την ασφάλεια, γεγονός που μπορεί να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και να βελτιώσει την πιστότητα στη μάρκα.
Γιατί, πώς;
Δυναμώστε την επιχείρησή σας σε διασταυρούμενα ζητήματα θετικής υγείας, ομαδικής συνοχής και απόδοσης.
Δώστε στις ομάδες σας τα μέσα να μειώσουν το άγχος υπέρ της ποιότητας ζωής και της ευημερίας στην εργασία.
Ενθαρρύνετε τις κατάλληλες συμπεριφορές σχετικά με τη διατροφή, τον ύπνο και τη διαχείριση του άγχους, επιτρέποντας σε καθέναν να αναπτύξει το πλήρες δυναμικό του.
Προτείνουμε διασκεδαστικές λύσεις, αποδραματοποιώντας 3 κύρια θέματα της υγείας: σε μια θετική, εκπαιδευτική προσέγγιση, συνεργατική σε μικρές ομάδες που περιλαμβάνει τη συλλογική νοημοσύνη.
Η Sérotonine Plus Cabinet d'Expertise σας συνοδεύει εντός της επιχείρησης για μια διασταυρούμενη σκέψη και την υλοποίηση εργαστηρίων, συζητήσεων, διαλέξεων, διαδραστικών, σχετικά με τα προβλήματα του άγχους, της διατροφής και του ύπνου. Είμαι στη διάθεσή σας για το έργο σας. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να μας καλέσετε στο 07.83.05.35.58 ή μέσω email.
Επιχειρηματική διαμόρφωση μέλλοντος, ατομική εκδήλωση, ανάλυση σεναρίων, με προτάσεις λύσεων για να επιστρέψετε στο σπίτι και να προχωρήσετε στην υλοποίηση.
Δουλεύουμε με το προηγμένο σύστημα του WorkshopSeminarCoaching, το οποίο σας δίνει τη δυνατότητα να μάθετε νέες γνώσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα, να καταστήσετε πολύπλοκα θέματα προσιτά, να φωτίσετε περιβάλλοντα μέσω σεναρίων και να επιστρέψετε με λύσεις στις ερωτήσεις σας σχετικά με τον χώρο εργασίας ή το εργασιακό σας περιβάλλον.
Άλλα θέματα από τους τομείς προσωπικού μας:
Συμβουλευτική προσωπικού: Πώς να δημιουργήσω μια μελλοντικά προσανατολισμένη διαχείριση υποψηφίων;
Διαχείριση γνώσης: Πώς να μεταφέρω τα δεδομένα μου από το Excel σε μια άνετη, ανοιχτή βάση δεδομένων;
Διαχείριση γνώσης: Πώς να εφαρμόσουμε και να ζήσουμε τη διαχείριση γνώσης στην επιχείρηση;
ΣενάριαΠαιχνιδότοπος: 2-3 ημέρες
WorkshopSeminar: 2 ημέρες
eBDX Cloud σας προσφέρει μια πληθώρα διαδικτυακών υπηρεσιών: επικοινωνία, μετάφραση, επικύρωση, αρχειοθέτηση και έλεγχο. Αυτές οι διαδικτυακές υπηρεσίες, οργανωμένες σε Workflow (αλυσίδα επεξεργασιών), επιτρέπουν να ανταποκριθούν ακριβώς στις απαιτήσεις σας για ηλεκτρονικές ανταλλαγές (EDI) προκειμένου να καταλήξετε στη ζητούμενη λύση.
eBDX Cloud ενσωματώνει όλα τα διεθνή πρότυπα και κανονισμούς καθώς και όλα τα πρωτόκολλα επικοινωνίας που ορίζονται στη «χάρτα διαλειτουργικότητας». Οι υπηρεσίες μας βασίζονται στις υπηρεσίες της Amazon Web Service ® (AWS), ηγέτη στο Cloud, και σας διασφαλίζουν έτσι υψηλό επίπεδο ασφάλειας.
Κανονισμός σημασιολογίας: EDIFACT, XML, ODETTE, EANCOM, VDA, κ.λπ.
Μορφή: κείμενο, excel, XML
ERP: SAP, X3, Dynamics, BAAN, CLIPPER, SYLOB, ABAS, DIVALTO, INFODEV, SILVER-CS, κ.λπ.
Sourcing & Digitale Solutions est une agence dynamique et créative, spécialisée dans la conception de sites web sur mesure et le développement d'applications mobiles innovantes. Avec des bureaux situés à Paris (Île-de-France) et à Nîmes (Gard), nous mettons notre expertise digitale au service des entreprises et professionnels partout en France, quel que soit leur secteur d’activité.
Notre mission ? Offrir des solutions digitales personnalisées qui répondent aux besoins spécifiques de chaque client, en intégrant les dernières technologies pour maximiser leur impact et leur efficacité. Que vous soyez une PME, une start-up ou un acteur bien établi, nous vous accompagnons dans chaque étape de votre projet digital pour créer des plateformes performantes, sécurisées et évolutives.
En plus de notre expertise en développement web et mobile, nous proposons également un service complet de sourcing de produits pour aider nos clients à optimiser leurs approvisionnements. Grâce à notre réseau de partenaires et fournisseurs de confiance, nous facilitons la sélection, la négociation et l’achat de produits de qualité, en veillant à répondre aux exigences de coûts, de délais et de standards de qualité.
Faites le choix d’une agence fiable et innovante pour donner vie à vos projets digitaux et renforcer votre compétitivité. Découvrez notre savoir-faire et nos réalisations en visitant notre site internet, et n’hésitez pas à nous contacter pour discuter de vos besoins.
Στη Syalis, προσφέρουμε μια κοντινή και εξειδικευμένη υπηρεσία ως φορολογικός σύμβουλος για αυτοαπασχολούμενους στη Φουενχιρόλα και τη Μίχας, βοηθώντας να απλοποιηθεί η φορολογική τους διαδικασία. Επιπλέον, ως διαχείριση ακινήτων στη Φουενχιρόλα και τη Μίχας, διαχειριζόμαστε κοινότητες γειτόνων με επαγγελματισμό και διαφάνεια. Επίσης, δρούμε ως διαχειριστής ακινήτου στη Φουενχιρόλα και τη Μίχας, αναλαμβάνοντας όλες τις λεπτομέρειες συντήρησης και διοίκησης, προσφέροντας ηρεμία και αποτελεσματικότητα στους πελάτες μας.
Ινστιτούτο ομορφιάς σε μια ζεστή και φιλόξενη ατμόσφαιρα, προσφέροντας υπηρεσίες αισθητικής. Από τις τελευταίας γενιάς θεραπείες προσώπου μέχρι την "épilation électrique définitive".
Η Delville Management είναι ένα γραφείο που ειδικεύεται στη διαχείριση μετάβασης, αναγνωρισμένο για την εμπειρία του στην υποστήριξη επιχειρήσεων σε φάση μετασχηματισμού. Το γραφείο διαθέτει έμπειρους διαχειριστές μετάβασης για να καθοδηγήσουν κρίσιμα έργα, είτε πρόκειται για αναδιαρθρώσεις, οργανωτικούς μετασχηματισμούς ή διαχείριση κρίσεων.
Χάρη σε μια προσαρμοσμένη προσέγγιση και σε βάθος γνώση των τομέων δραστηριότητας, η Delville Management προτείνει λύσεις προσαρμοσμένες στις συγκεκριμένες ανάγκες κάθε επιχείρησης. Η ομάδα των έμπειρων διαχειριστών μετάβασης εξασφαλίζει τη συνεχιζόμενη λειτουργία ενώ παρέχει στρατηγική υποστήριξη για την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης.
Μια ολοκληρωμένη γκάμα μπαρών με φρούτα και ξηρούς καρπούς και flapjacks. Γκάμα συναρπαστικών γεύσεων. Κατάλληλο για vegans και vegetarians, χωρίς γλουτένη, πλούσιο σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες.
Η προσέγγιση της Proterrain Infos στην έρευνα είναι συμπεριληπτική, συνεργατική και ηθική, προκειμένου να επιτευχθεί αμερόληπτη συλλογή δεδομένων που πληροί τις προδιαγραφές του πελάτη.
Ενημερώνουμε υπάρχοντα λογότυπα για να τους δώσουμε μια φρέσκια, σύγχρονη εμφάνιση. Η έμφαση μας είναι στην ανανέωση του σχεδιασμού, διατηρώντας παράλληλα την αναγνωρισιμότητα και τη συμφωνία με την ταυτότητα της μάρκας σας.
Τεχνικές μεταφράσεις και όλα γύρω από την τεκμηρίωση, πιστοποιημένα κατά ISO 9001 και EN 15038
Η τεκμηρίωσή σας δεν είναι μόνο καλά φυλαγμένη και αποστέλλεται στους πελάτες σας. Μεταφράζουμε επίσης σε όλες τις γλώσσες, πιστοποιημένα σύμφωνα με το σύστημα διαχείρισης ποιότητας ISO 9001 και EN 15038.
Εγκατάσταση / Τοποθέτηση
Για την εγκατάσταση γραμμάτων, πινακίδων ή πανό, μπορούμε να διασφαλίσουμε την τοποθέτηση της παραγγελίας σας.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@imprimerie-doneux.be για πιθανή τοποθέτηση.
Οι επιδόσεις και οι υπηρεσίες αποθήκευσης χημικών προϊόντων του Ομίλου Blondel αξιολογούνται τακτικά στο πλαίσιο του προγράμματος SQAS (Αξιολόγηση Ασφαλείας και Βιωσιμότητας) και κατά τη διάρκεια των ελέγχων πιστοποίησης ISO 9001. Οι αξιολογήσεις του καλύπτουν την ποιότητα, την ασφάλεια, την προστασία του περιβάλλοντος και την ΕΚΕ (εταιρική κοινωνική ευθύνη).
Η ένωση Logogenia ιδρύθηκε το 2021 με σκοπό την προστασία και προώθηση της εφαρμογής της ομότιτλης μεθόδου που αναπτύχθηκε και μελετήθηκε από τη γλωσσολόγο Bruna Radelli. Η Logogenia μελετά τις διαδικασίες απόκτησης γλώσσας σε κωφά παιδιά και ενθαρρύνει την απόκτηση μορφολογίας και σύνταξης μέσω της γραπτής γλώσσας. Εκτός από την εκπαίδευση νέων επαγγελματιών, η ένωση διεξάγει μελέτες και δημοσιεύσεις, προωθώντας τη μέθοδο και προστατεύοντας τους λογογονιστές σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.
Με στόχο να καταστήσει την ανακάλυψη και κατανόηση της μεθόδου όσο το δυνατόν πιο απλή και προσβάσιμη, η Logogenia, ταυτοχρόνως με την ίδρυση της ένωσης, απευθύνθηκε στην HENRY & CO. για τον επανασχεδιασμό του λογότυπού της και της ιστοσελίδας της. Το αρχικό λογότυπο βελτιώθηκε διατηρώντας όλη την πρωτοτυπία του. Η παρέμβαση βελτίωσε την αναγνωσιμότητα, την αναγνωρισιμότητα και επεξεργάστηκε μικρές λεπτομέρειες για να καταστήσει το λογότυπο κατάλληλο για διάφορα μέσα.
Νέα τεχνολογία REDLITHIUM-ION με ατομική διαχείριση κυττάρων μπαταρίας για την αποφυγή υπερφόρτωσης, υπερθέρμανσης και πλήρους εκφόρτισης.
2 μπαταρίες REDLITHIUM 12V 4,0Ah
10MM τσοκ
Ροπή 32NM
Διαστάσεις μόνο 184mm
Δημόσιο
Διευθυντές έργων, προγραμματιστές και κάθε άτομο που επιθυμεί να κατανοήσει τους μηχανισμούς του Hadoop και τον ρόλο κάθε συστατικού.
Στόχοι
Να γίνει αποτίμηση των διαφόρων στοιχείων του οικοσυστήματος Hadoop και των αντίστοιχων ρόλων τους. Να κατανοηθεί η αρχιτεκτονική των εφαρμογών Hadoop και να γνωρίζουμε ποια είναι τα οφέλη και οι περιπτώσεις χρήσης των λύσεων Hadoop.
Σας παρέχουμε λεπτομερείς και πρακτικές συμβουλές σχετικά με την προστασία δεδομένων.
Στο πλαίσιο της συμβουλευτικής μας για την προστασία δεδομένων, σχεδιάζουμε μαζί σας διαδικασίες που συμμορφώνονται με την προστασία δεδομένων. Για αυτό, αναπτύσσουμε λύσεις χωρίς περιττό επιπλέον φόρτο, με τις οποίες μπορείτε να επιτύχετε τους στόχους σας αποτελεσματικά, τηρώντας όλες τις νομικές απαιτήσεις για την προστασία δεδομένων.
Το Opium.PSD2™ είναι μια εφαρμογή προγραμματισμού διεπαφής πληρωμών (API) σχεδιασμένη για τράπεζες και άλλους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών που εξυπηρετούν λογαριασμούς (ASPSP) για να ξεκινήσουν τη στρατηγική τους για ανοιχτή τραπεζική και να συμμορφωθούν με την Οδηγία της ΕΕ 2015/2366: Οδηγία Υπηρεσιών Πληρωμών II (PSD2). Η πρακτική και οικονομικά αποδοτική API μας παρέχεται ως μια ασφαλής λύση «turn-key» και προσφέρεται ως διαδικασία επιχείρησης ως υπηρεσία. Το Opium.PSD2™ είναι μια API ανοιχτής τραπεζικής που ενσωματώνεται με την πλατφόρμα διαδικτυακής τραπεζικής σας, πλήρης με ισχυρή αυθεντικοποίηση πελατών πολλαπλών παραγόντων (SCA), πιστοποίηση eIDAS και διαπιστευμένη επαλήθευση TPP. Η λύση μας συμμορφώνεται με το πρότυπο Berlin-Group για APIs πληρωμών. Εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία να προσφέρετε υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας μέσω μιας API ανοιχτής τραπεζικής.
▻ Συγχρονισμένος Κατάλογος Εξουσιοδότησης
▻ Ρομποτική Αυτοματοποίηση Διαδικασιών (RPA)
▻ Διαδικασία Επιχείρησης ως Υπηρεσία
▻ Πιστοποιητικά eIDAS
Δημιουργία των λογαριασμών σας για τα κοινωνικά δίκτυα TikTok, Instagram, Linkedin, Facebook, Pinterest…
Είστε παρόντες με σχετικό τρόπο στα δίκτυα όπου βρίσκεται ο στόχος σας.
Δημιουργήστε κατάλληλο περιεχόμενο φωτογραφίες, βίντεο; reels, αναρτήσεις, IGTV…
Σας προτείνουμε 3 πακέτα
Πλήρης υπηρεσία από τη δημιουργία περιεχομένου μέχρι τον προγραμματισμό και την παρακολούθηση των στατιστικών.
Υποστήριξη σας υποστηρίζουμε οργανώνοντας συνεδρίες coaching για να σας επιτρέψουμε να προχωρήσετε.
Εκπαίδευση Υπό εκπαίδευση με συνεδρίες 2 ωρών, όσες φορές χρειαστεί για να γίνετε εντελώς αυτόνομοι.